rambler's mile

a treia zi dupa ce cresc mare, ma marit!

duminică, 8 mai 2011

asteptare

Vad ce-mi spun ochii tai. Vad impotrivirea de a spune ceva in plus decat a fost spus. Totul a fost spus...
Si totusi in mine e o dragoste puternica si nemuritoare. Furtunile sunt cele care ne demonstreaza ca se poate ajunge la tarm. Asteptand intr-un timp rece si distant, asteptand mii de ore si la fel de multe zile, asteptand oricat de greu, asteptandu-te pe tine. CU sau FARA tine! Atata stiu. punct
Mi-ai dat totul dar eu vreau mai mult. Nu vreau sa traiesc fara tine. Sau, cum spune americanul : I can't live without you...
Pentru ca motivul pentru care nu mai am nimic de castigat, si mai presus de toate, pentru care nu mai am nimic de pierdut, esti TU!
CU sau FARA tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu